Julmarknad

Ekorrn satt i granen skulle skala kottar....hoppa han från tallegren.....
Hur många tallegrenar finns det i en gran liksom?!?

Idag var vi på julmarknad. Det var jag och mina tre minsta som åkte med en vän och hennes barn. För det första,hur mycket julstämning kan infinna sig i 6 plusgrader och duggregn???
För det andra, vet inte var dom hade hittat tomten men det var ingen lek alltså. En riktig situation-stockholm-tomte.
Inte en enda tand fanns att skåda i det svårt sargade plytet. Jag fick lova barnen att tomten inte skulle komma på julafton för att dom skulle sluta gråta. Så nu får vi väl ha en julhare eller något istället. Tack Tyresta julmarknad,tack!!
När vi kom hem så berättade min dotter för sin far om den traumatiska upplevelsen på julmarkanden...pappa,vi såg tomten, hon tittade med ögonen i kors och satte läpparna framför tänderna sen sa hon; ha såg ut såhär,jag vill inte ha några julklappar av tomten. Ha ha ha ha ha ha


Kommentarer
Postat av: Camilla me 3

Stackars barn :(



Livet är inte lätt

2009-12-05 @ 21:38:16
Postat av: Lillen

haha här vet man ju inte om ska skratta eller gråta! Men jag väljer att se det som att dom satte en stackars hemlös krake i ett jobb så han har råd med julklappar åt sin flickvän(aka malmskillnadsgatan Lena) Och det är väll dags för din 3åring att inse att livet inte är en dans på rosor och shabby chic inredning?? S

2009-12-05 @ 22:13:15
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0