Kristenrock!

Killarna skulle iväg på maskerad disco ikväll i kyrkan.
Robin säger:
Nu ska vi på disco,kul med kristenrock liksom!
Ha ha ha, skön kille:-)
Robin ville vara en av killarna i bandet kizz och Amadeuz bestämde sig för att vara hip hoppare.

Mina fina killar:



Lillasyster kom ut i köket medans jag lagade mat och sa:

-Jag vill också gå på disco!
-Lilla gumman,jag förstår det ,svarade jag och försökte förklara att killarna är lite större än henne och att tids nog får hon också svänga sina lurviga.

Med trumpen min försvann hon för en stund och när hon kom tillbaka till köket möttes vi av detta:


-Så! Nu är jag färdig! Jag ska visst gå på disco!

Hon var så bedårande vacker så visst måste hon få ha disco,stackarn.
Det blev till att poppa lite popcorn och leta fram schlagerdängorna.
Sen var det fullt ös ända tills killarna kom hem,tröttaste var nog jag och Everrtti.

Prinsessan




Kommentarer
Postat av: Lillemor

ASG herrejösses så vacker hon vart. Coolaste snubbarna i stan jue! Vilken foto pose deuz fick till. Kan tänka mig dig stå där hemma och sjunga med till dina favvo carola dängor och svira dina lurviga. hahaha.

2010-02-26 @ 09:48:13
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Camilla me 3

Jösses vad stora killarna blivit :) dags å börja sticka små koftor å raggsockor till de kommande barnbarnen S



Jag antar att lilla Imra lärt sig denna underbarar sminkning av sin mor? Hon försöker ta efter, å vips en dag så kommer hon lyckas :) Så otroligt söt.



2010-02-26 @ 15:59:51
Postat av: Camilla me 3

Känns som om bloggen är nedläggningshotad....

2010-03-20 @ 19:45:09
Postat av: Lillemor

UPPDATERA!! Pöss

2010-03-22 @ 17:33:42
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Lillemor

väntar och väntar =D

2010-03-30 @ 21:05:12
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0