Evertti=Bov

Alltså,vad jag har hört är hemfridsbrott straffbart.
Jag funderar på att anmäla Evertti.

Vad är det som hänt??? ställer jag mig frågandes varje måndagsmorgon när jag ser hur illa ställt det är med mitt kära hem. Vem bär ansvaret för dessa fruktansvärda övergrepp som sker mot mitt hem under ett flertal dagar?
Och varför sker dessa övergrepp endast helgetid?!

Min teori:

Boven som är skyldig till detta avskyvärda brott drar in som en tornado utan dess like på fredagseftermiddagen för att fortsätta sin förödelse under veckoslutet och sedan fly sin kos lagom till måndagsmorgon.
Spåren går inte at missa då man med fara för sitt liv får bestiga diverse högar och faror på resan mot sitt mål. Bara att försöka ta sig in till toaletten kan vara livsfarligt.
Då får man tänka både en och sju gånger,behöver jag verkligen gå?!
Det positiva i det kan ju vara att man sparar en del toalettpapper. Hm,han kanske har tänkt till? Kan det vara så? Mest troligt inte!
Missförstå mig inte,jag vill inte peka ut någon. Misstanken är absolut inte direkt riktad mot ovannämda namn utan endast en teori från en simpel hobbydetektiv. Iakttagelser som skett de senaste nio åren har definitivt inget med saken att göra. Tummis!

Nej,jag kanske inte ska anmäla karlstackarn,jag får ju trots allt bidrag från staten för att ta hand om honom.
Dessutom passar han inte i randigt.

Kommentarer
Postat av: Lillemor

hahahahaha

2010-02-23 @ 14:56:14
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0