Payback!

Jag har en kär vän som så otroligt vänligt lagt ut lite bilder på mig på sin blogg (vilket aldrig skulle falla mig in att göra)
......du vet vem du är....:-)   

Jag tänkte att ni skulle få se en av Disas vänner:



visst är dom söta?! Titta inte på mamman i bakgrunden,för jag skulle aldrig lägga upp en bild på nån utan att fråga om lov. Aldrig!
Men! Om ni nu skulle notera mamman i bakgrunden så lägg märke till hur upptagen hon är med att posa så attacken mot mitt barn uppmärksammas typ..inte.
Se vad som händer sen:


Mamman är fortfarande i full sjå med att posa.
Undra om jag och Disan ringer några andra vänner nästa gång. Ha ha ha!

Men till slut fick vi till en fin bild,all misshandel till trots:



Så fina! Allihop (mamman oxå) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Du vill visst att Emmies mormor ska skratta ihjäl sig. Du kan verkligen skriva roligt om vad som händer på bilderna.



Kram Vivi

2010-02-16 @ 17:21:20
Postat av: Lillemor

skrattar så jag gråter den var bra du! Du är världsbäst fotograf. Love U! Imorgon åker kameran me du!

2010-02-16 @ 19:14:46
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0