Nyårslöfte

Okej, jag gav ju inget nyårslöfte eftersom dessa endast är till för att brytas.
Så jag tänkte istället ge ett slutetavjanuari-löfte.
Jag ska bli nyttig! Börja äta rätt och börja träna. Ja jag ska fasiken vara den hetaste 4-barnsmamman på Rudan i sommar (yeah!) Nu är det i och för sig så att de flesta som badar där har 7 barn eller mer så jag lär förmodligen vara den ENDA 4-barnsmamman där överhuvudtaget men hey,vem räknar?
Men detta beslut för inte bara med sig lyckligheter kära vänner,nej detta löfte betyder dessvärre att jag måste sluta baka denna favorit



Sorgligt men sant!
Men vad gör man inte för att slippa simma med gammelgäddan i vassen....

Kommentarer
Postat av: Lillen

ASG då får du nog skicka vidare receptet så jag inte svälter ihjäl hemma hos dig. Dina ekologiska dinkel bullar vill man ju inte ha. Jag ska vara hetaste 4 barnsmamman också. Om jag säger att jag tryckt ut 4 ungar så kanske dom har överseende med den randiga flabbiga magen??

2010-01-27 @ 20:16:53
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0