Barn är ärliga...?

Jag stod i köket,äldsta sonen kommer in och ska bre en macka.

-Åh va söt du är med dina fräknar,säger jag.

Sonen är måttligt förtjust i sina sommarfröknar (sa han när man var mindre) han vänder sig om och tittar på mig,rynkar pannan och säger:

-Mamma,du har ju oxå fräknar!......Eller är det acne?......

Jag mulade sonen i smörpaketet!

Dotter kom gåendes med en stor kudde innaför tröjan.

-Åh,har du tjock mage som Heidi (höggravid),frågar jag?
-Nä,jag har tjock mage som dig,mamma!

Jag log ett falskt leende och såg beach 2010 segla ÄNNU längre bort ur min åsyn.

Senare satt vi i soffan och jag borstade dotterns hår.
-Du har så fina lockar  hjärtat,sa jag,och drog fingrarna genom hennes hår.
-Och du har brunt hår,fast lite vitt......

FÖR BÖVELEN!!!..........Har pappa mutat er ungar för att se vem som först lyckas knäcka er arma mor?!

Nähä barn,om ni ursäktar så ska mamma gå till förrådet och leta fram ett rep som jag kan använda mig av när jag HÄNGER MIG I NÄRMSTA TALL!



Kommentarer
Postat av: Lillemor

ASG fy fabian vad elaka dom är som Ljuger så mycket!

2010-04-27 @ 13:29:05
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Camilla me 3

Barn å fyllgubbar är alltid ärliga :)



Fast det är inte alltid det ärliga man vill höra s

2010-04-28 @ 19:11:00
Postat av: Camilla me 3

Å så var det dags att uppdatera....



väntar



Kram

2010-05-05 @ 06:38:41
Postat av: Millan

En till som väntar...

2010-06-03 @ 13:58:37
URL: http://mullsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0