Haklapp

Min son hade friluftsdag med skolan. Jag gick förbi pulkabacken där dom höll till och hälsade glatt på sonen.
Vad får jag se då?!
Sonen är endast iklädd hälften av vinterkostymen jag beordrade honom att ha på sig denna vinterfrostiga isbjörnskalla februaridag!
Jag gastar i vilt förtret:
-Sonen! Ta genast på dig haklappen,du kan bli sjuuuuk herregud!!!!

Fram kommer en skamsen sexåring,slår mig i magen och muttrar:
-Jag använder inte haklapp,mamma!

Hehe,hoppsan.Halsduk,hjärtat,halsduk!

Förlåt sonen och alla trehudranititonio barn som hörde mig vråla. Nu går mamma hem och stoppar huvudet mellan soffkuddarna. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

hahaha herregud fortfarande skrattar jag högt när jag hör om det där.

2010-02-17 @ 09:07:42
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Millan

Kommenterar de senaste 4 inläggen...du är så knäpp! (Ta det som en komplimang) Du är så rolig, har en sån talang för att skriva roligt/intressant. Det är verkligen roligt att vara inne och läsa din blogg! Tack för lånet av mössan igår!

2010-02-17 @ 10:19:32
URL: http://mullsan.blogg.se/
Postat av: Camilla me 3

Å vad bra det känns att det inte bara är jag som är helt nollad i hjärnan :) Kanske har man inte så mycket till liv då man blandra ihop livet så brutalt...



KRAM

2010-02-17 @ 11:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0