Jullov

Ja herregud.......
Min dotter har haft jullov ett bra tag nu,men på måndag börjar hon på dagis (hallelulja) man kan lugnt säga att hon är rätt så uttråkad mellan varven.
Tro mig,jag gör många tappra försök under dagarna att aktivera denna lilla männskovalp med diverse påhitt. Men verkligheten ser ju ut som så att mat behöver man och den ska ju då med fördel tillagas innan den serveras. Ibland behöver jag också urinera vilket bara sker när det är mest absolut akut. Och DÅ.......sker detta:

Storasyster passade på att pimpa lillasysters vagga medan jag i godan ro (hm?) avlägsnade mig i femton hundradelar.
Jag kan ju tala om att vi inte har så mycket pynt i granen längre....
Men lillasyster blev nöjd,tror jag det med allt glitter och glamour:-)
Söta söta storasyster.

Kommentarer
Postat av: Lillen

För fasiken Annelie ungen är ju kreativ! Du får se det från den positiva sidan. Och tur att du inte hade glaskulor i granen! hahahaha. Den ungen alltså förstå när hon blir 20 nånting och du kan visa alla bilder och berätta om alla hyss hon ställer till med. Ojoj vad jag måste vara med då. Roligaste och busigaste ungen i stada! Love her! Superfina flätor på bus förresten.

2010-01-07 @ 23:35:30
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Camilla me 3

Jag skrattar så jag får kramp i magen...

Bus unge :)



Himla skönt att lovet lider mot sitt slut.



Kram kram

2010-01-08 @ 10:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0