Låt barnen vara!

Mina barn har ju diverse olika intressen. Min killar började cykla bmx i somras, och min sexåring har väntat sedan han var fyra år på att få börja på bmx skola.
Så i somras fick han en cool bmx cykel och han började genast hoppa o trixa o fixa. Han var ute från morgon till kväll och cyklade.
Ramperna i Skogås var en favorit och det var även där han gick på bmx skolan.
Och gissa vad?
VEM KÖPER EN BMX?????
Evertti såklart!
Ja men herreguuuud hjärtat,du är snart en gammal farbror! Tänk på lårbenshalsen för guds skull!
Jag vet hur det brukar se ut när han kommer hem från en korpenmatch i fotbollen...
Men ursäkta,var inte du 1,80 lång när du gick? Jaha, du kan inte räta ut kroppen för du är totalt ledbruten? Jaha,var det bara det. YOU´R OLD LIKSOM!! HELLO!?

Dessutom,låt barnen ha sina hobbies ifred! Jag älskar engagerade föräldrar men låt mig presentera ett exempel:                                                                                                                   


Evertti har trixat med sin bmx.....................

Herregud,tycker mest synd om min sexåring. Tänk er att cykla omrking och försöka lära känna rampen och våga sig på några småtrix,så dundrar plötsligt farsgubben förbi som en oljad blixt och bryter halft ihjäl sig. Herregud!

Coolt Everttii,coolt!

Nej nu måste jag sluta,nu ska jag ta mina barn till okänd ort där dom kan utöva sina hobbies ifred.
Undrar om man ska låta dom börja på balett......hehe:-) Eller vänta,Everttii i spandex och rosa ballerina...eh NEJ TACK! För det skulle han..tro mig,han skulle det!


Kommentarer
Postat av: Millan

Men gud så han ser ut!

2010-01-15 @ 14:07:24
URL: http://mullsan.blogg.se/
Postat av: Lillen

Asg eller hur tur att jag är starkare än karln. Ska bara komma över senaste månadernas sömnbrist och veckans gråt kavalkad så ska jag förföra honom med mina bommuls trosor och trasiga t-shirt ;)



Hur går det för dig och korsett underkläderna med den lilla svarta om dagarna? Är han nöjd nu? S Eller ställde du honom framför spegeln och drog på dig mjukis byxorna och bad han inse sanningen att vad du än har på¨ dig så är du 10ggr snyggare än honom ;-)



Seriöst det där knäet ser ganska ordentligt skadat ut. Fy bubblan. Vad är det med karlar och medelårlders kriser (mohahaha)

Funderar på att ta med mig mina charmiga barn och underbara (mmhmm) gubbe och hälsa på i helgen så karln får se hur underbart det är att vara omgärdad av massa massa barn. Det är ju så livet ska vara! Puss underbara mamma till 4 solstrålar!

2010-01-15 @ 17:54:42
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0