Dettafältmåstefyllasimenjagkommerintepånågonrubrik

Min mobil ringer främst av två anledningar:

1. Mamma

2. Någon som ringt fel (ibland kan det även vara skola eller dagis om barnen brytit något)

Häromdagen rang det (ja i min värld heter det rang) och det var inte mamma. Det var Anna, hon hade ringt fel.
Men under samtalets gång kom vi på att vi faktiskt känner varandra.
Jag berättade att jag varit iväg och vaccinerat barnen. Anna var snäll och informerade om att hennes väns 8-åriga dotter blivit halvsidesförlamad efter vaccinsprutan.
Oj då tänkte jag men för att skyla min oro utbrister jag:
Åh fan,då vet jag vad det beror på om barnen ser lite hängiga ut sen när jag hämtar dom. Ha ha ha ha...tyckte jag.
Det tyckte inte Anna.
Samtalet avrundades med att jag bad om ursäkt för min dåliga humor och jag hoppas innerligt att nästa gång det ringer så är det mamma.

Kommentarer
Postat av: Lillen

asg jadu inte alla som förstår sig på dig... Så det är nog tur att du är så snäll och ger bort presenter så du får behålla dom få vänner du har ;)

2009-12-05 @ 22:27:05
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Lillen

haha så nuu förstod du hur man gör med kommetators fältet :D Bra där inte lätt alla gånger (om man heter annelie;) )

2009-12-05 @ 22:28:48
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Camilla me 3

Menar du att Niko inte ens är det tredje alternativet av de som ringer till dig ???



Här är det 99,5% Micke som ringer :)



Mamma kan nog inte mitt mobilnummer... å någon annan verkar inte vilja kännas av mig :( Eller jo! Svärmor ringer ju så klart oxå :)



2009-12-06 @ 15:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0