En hyllning!

Jag måste bara ta tillfället i akt och hylla denna besynnerliga skinnkreation jag besitter.....herregud,vad gör det att det hänger och slänger litevarstans? Vad gör det att man snubblar på nåt vilket håll man än vänder sig åt? Det är varje kvinnas rätt att vara randig! Denna kostym har ju faktiskt i samarbete med min sambos (Everttis) kostym skapat ett härligt litet gäng av gosiga,söta,snoriga,bajsande,kräksiga,skrikande monster!
NÄ HIPP HIPP HURRA SÄGER JAG BARA! *blåser i min partyvissla*

Kommentarer
Postat av: Lillen

Haha mm jovisst. Hipp hipp hurra jag kommer kräkas vardag. hahaha.

2009-12-02 @ 19:49:00
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Vivi

Skrattar så jag gråter:)

2009-12-02 @ 20:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0