En ursäkt

Jag vill härmed delge er alla min ursäkt......

DU har gett mig de finaste gåvor man kan få
DU har vandrat vid min sida genom livet
DU har aldrig svikit mig
DU har troget funnits hos mig
DU har stått ut med mycket
DU kom till mig som en vacker ros
DU är den enda jag har
Du kommer alltid finnas hos mig


Jag har inte behandlat dig som du förtjänar
Jag har inte visat dig hänsyn
Jag har inte tagit mitt ansvar för ditt välbefinannde
Jag har låtit dig stå ut med mycket lidande,ibland ren och skär smärta
Jag vet att jag aldrig kommer att få någon annan som du
Jag uppskattar dig för det du gett mig men..
Jag är inte alltid lycklig när du visar dig
Jag har gjort dig mycket orätt

Så...förlåt min kropp,förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0