Här är jag!

Ja kära läsare,här är alltså jag...en helt ovanlig mamma som är stolt ägare till ett par prima randiga tuttar och ett stycke bakdel som av någon mystisk anledning sitter alldeles för nära knäna(?)....vart var jag när det hände??

Lite om min familj, här hemma vistas inte mindre än 4 st små männskovalpar och ett stycke sambo som jag absolut inte fick nämna vid namn. Det kan ju hända att alla mina 1 läsare känner igen honom då och det skräckscenariot vill vi ju inte vara med om...Länge leve självbestämmanderätten och respekt för varandras viljor! (han heter Niko )
Men jag kan kalla honom Evert bara för sakens skull. Eller han är finsk så det får bli Everttii.

Som sagt,4 småfolk är jag ägare till. Två av dom har inga tänder och det beror inte på att vi kör med någon konstig bestraffningsmetod här hemma utan det är naturen själv som gjort dom till tandlösa troll. Den större varianten av de tandlösa två är så gudomligt härlig när han på bestämdaste sätt hävdar sin rätt i detta hem! Utan tänder! Självklart blir han tagen på fullaste allvar trots sitt överskott av tandkött.....okej,jag erkänner,jag skrattar lite...men bara lite!

Den äldsta är bara helt underbar och perfekt på alla sätt och vis (jag har lovat att han får läsa min blogg) :-)
Den lilla kan inte läsa så jag kan skriva att hon är fruktansvärd. Nej jag bara skojade,hon är väldigt hjärtlig hon också. Ja herregud,mina små mumintroll,vad skulle jag göra utan dom?
Förmodligen sova.

Jag som är totalt bakom och knappt vet vad en blogg är var tvungen att ringa mitt bloggproffs till vän och fråga lite försiktigt vad man kan skriva och så....hur mycket man kan skoja om sina barn tex.
Såg nämligen framför mig hur det knackade på dörren på julafton och istället för tomten så stod där en skäggig dam vid namn Margareta från socialtjänsten. Hon skulle samla ihop alla mina barn i sin säck och slänga den över axeln. Sen skulle hon hånflinandes ge sig av ut i den kalla vintern. ....sen skulle jag få sitta i min ensamhet och äta knäck...sen...äh fan,jag har ju en BLOGG! Det hör ju till att man får göra lite uppoffringar. Men snälla Margareta,vänta tills efter jul åtmistone...hygglo?

Kommentarer
Postat av: Lillen

asg seriöst jag asgarvar så jag gråter redan! Jag ljög när jag sa att du kunde skriva lite då och då. Jag kommer super tvinga dig med risk för att aldrig mer få något hembakat från mig ;) att skriva minst en g ång om dagen så jag överlever! Gud vad underbart att du börjat blogga. Men hur fan ska jag bota ångesten över min jävla depp blogg?? Måste bättra mig!puss på häng röven!

2009-12-02 @ 18:35:45
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Moster till syrrans barn!

Haha seriiiööst kan jag gissa på vem detta är. Hahahaha bra jobbaat A. Jag själv tröttnade på min blogg kom på att jag inte har ett tillräkligt bra liv för att någon ska läsa mitt skit haha. Puss och kram om du nu kommer ihåg mig =(

2009-12-02 @ 19:05:32
Postat av: Anonym

Tack för era kommentarer! Så nyfiken på vem moster till syrrans barn är....störtskönt namn!

2009-12-02 @ 19:13:16
Postat av: Vivi

Ja nu kan jag följa ännu en blogg:) Skriver du så här så lär du få många läsare och bloggvänner. Ska bli kul om du lägger upp bilder på dina små så man får se hur dom växer. För det var ju ett tag sedan man såg den älsta. Har visserligen sett några bilder på L.s blogg.

Lyckat till med ditt bloggande.



Kram från mamman till L och C (mostern)

2009-12-02 @ 19:27:32
Postat av: Anonym

Åh,nu vet jag ju! Tack snälla mamma och moster,nu vet jag vilka ni är. Så gulligt,tack igen.

2009-12-02 @ 19:30:58
Postat av: Millan

Gud vad roligt att du har börjat blogga! Jag kommer att följa din blogg slaviskt! Vilken talang du har för att skriva så att man skrattar.

2009-12-02 @ 19:47:31
URL: http://mullsan.blogg.se/
Postat av: Lillen

Hehe så du lyckades lista ut vilka dom var minsann skratt Sa ju att man får dras med att morsan läser så man får hålla inne med dom grövsta sex skämten :D

När du skriver hos mig kan du ju skriva din bloggadress och klicka i kom ihåg mig så slipper du fylla i den hela tiden. Så vet jag vem du är :D Inte så svårt att gissa men ändå.

Lycka till med skrivandet och jag hoppas du lyckas hålla lågan uppe annars jävklar!

2009-12-02 @ 20:59:51
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Oves mamma

Fy faaaaaaaaen va bra! Tänk att vara ung, ha fyra gullungar och en Evert. Borde du inte ägna dig åt att skriva? Ser fram mot mer läsning.

Kraaaaaaaaaaam från Iréne

2009-12-04 @ 17:14:37
Postat av: Anonym

2009-12-10 @ 13:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0