Nr 5

Ja Camilla,du undrade ju när nr 5 skulle komma............




April april:-)

Det är ju mitt gamla test hihi .....knasigt va?!

Jag hade lite tråkigt en dag och bestämde mig för att skojsa lite med Everttii. Hade man gjort det en dag som denna så hade det varit för uppenbart.

Nåväl,jag sa till Everttii att jag känt mig konstig en tid,börjat må illa och känt mig supertrött. Han såg lite förvånad ut (läs vettskrämd) eftersom Disan endast var ca tre månader.
Jag bad honom köpa med sig ett gravtest hem från jobbet.
Sagt och gjort,Everttii kom hem och jag gick in på toa och gjorde testet.........fast jag bytte ut det nya mot detta gamla som syns i bild HA HA HA HA tänkte jag och kunde knappt hålla mig för skratt när jag kom ut och fick se Everttii stå och vänta i köket.
- Gå in o kolla du,sa jag,för jag vågar inte.
-Okej,sa Evertti och gick in på toa.

Jag stod utanför en stund för att höra nån reaktion.......men ingenting hördes.
Herregud har han virat dushslangen kring halsen i ett desperat försök att ta livet av sig,tänkte jag och sprang in.

Där stod Everttii och tittade på testet. Alldeles tyst.
-Ehh sa jag,vad visar det?

-Alltså jag fattar ingenting,sa han, Jag köpte Clearblue men så var det ett annat test i och då borde det ju vara billigare! Man betalar väl dyrare för märket?
Medans stackars Evertti stod och kände sig bedragen av apoteket så frågade jag än en gång:
-Men du,vad visade testet?
-Jo,det såg ut som ett plus....men kostar verkligen dom billiga testen LIKA mycket som Clearlue fast det är samma kartong?? Eller vaddå?

Kära hjärtanes................

Kommentarer
Postat av: Camilla' me 3

Skrattar så jag ligger dubbel...



2010-04-01 @ 20:23:59
Postat av: Lillemor

hahahaha din stackars karl.

2010-04-01 @ 22:30:56
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0