Pop the Question

Jaha....efter nio år så har jag lite smått börjat inse att ska det hända så får man ta tag i det själv.
Bitter? Jag ?! Nä....inte alls.

Ja vad är det då som ska hända kanske ni undrar.... ja att inte få oäktingar till barn är ju redan försent men jag tänkte att det ändå kunde vara en god ide att anhålla om att få bli mrs Evertti.
Jag ska fria.
Ha ha ha ha skitläskigt:-)

Eftersom Everttii just nu  befinner sig i sitt hemland så gjorde jag såhär:



Hi hi Imras ring som hon fick av tandläkaren.....fick smyga undan den så hon inte skulle märka nåt.
Tänkte hitta en ringautomat men hur lätt är det,dom slutade väl tillverkas i samma veva som Sunes Sommar visades på vita duken.
Tänkte då att jag skulle försöka sno en ring till mig själv hos tandläkaren och var väldigt hjälpsam när dottern skulle välja  men sköterskan som höll i asken tittade så läskigt på mig så jag lät bli.

Så...vad tror ni kära vänner?
Får man äran att ikläda rollen som fru Everttii?
Jag ser det såhär,blir det ett ja så blir det bröllop och blir det ett nej så blir det skilsmässa:-)

Imorgon är det dags att öppna påskägg så........wish me luck

Vilken cliffhanger....:-)

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Åhhh super gulligt jue! Håller alla tummar och tår! Men han är ju skvatt galen om han säger nej! Och ja jag har ju träffat mr everrtii och skvatt galen det är nog det sista han är så han säger nog ja =D

Ihh mig är den första du ska ringa!! Annars tar jag ut skilsmässa från dig! ;) PoK

2010-04-02 @ 20:49:16
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Vivi

Först får jag önska dig och de dina en Glad Påsk.



Sen så säger jag grattis i förskott. Blir det ett sommarbröllop då?



Kram

2010-04-03 @ 06:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0