Scrapbooking

Traktorn var utanför och plogade. Dottern klättrar upp och tittar ut genom fönstret:

-Mamma,mamma! Trakotrn kommer med MER snö! Yeeeeeeeeees!!!!

Hehe. Hade så varit fallet så hade mamma personligen gått ut och backat över traktorn med våran familjebuss!
Det sa jag inte........

Mamma är lite less på isbjörnarna som bosatt sig i detta land och vill att dom flyttar tillbaka till sitt land. Eller åtminstone blir överkörda av traktorn. Trehundra gånger.
Det sa jag inte heller.....

Jag och dottern pysslade igår. Jag försökte lära henne allt jag kan om scrapbooking. det sägs ju att resultatet kan vara ett  bevis på hur bra lärare man haft.
Hm..........





Hi hi hi..........

(oki,ni som undrar om vad Evertti råkat ut för på första kortet så vill jag till hans försvar lägga in en fin bild)

Skoja bara he he..........



Så fina! Jag älskar er! Tack för att du finns Evertti,annars hade jag inte haft någon att driva med på min blogg.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

hahaha ojoj vad är det nu du vill ha? Nytt köks möblemang?

2010-02-23 @ 14:57:04
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0