Nya mattor

Idag var jag och de två minsta männskovalparna på Rusta för att handla två nya mattor. Här vill jag passa på att komma med lite konsumentinformation:
Pruttslajm går INTE ort från ryamattor. Så,då vet ni.
Det blev alltså två nya mattor (dyrt slajm,tur att det var kul) och jag var helt förundrad och lycklig över hur himla bra det gick. Inget gråt,inget skrik..med andra ord inget kaos.
När vi kom hem märkte jag att hemmanyckeln låg kvar på Rusta. Jag var inte lika lycklig längre.

Nya mattor till lekrummet


De förra var gröna och enligt mitt tycke mycket finare men försök säga det till min rosaprinsessperiodsdotter liksom....

Kommentarer
Postat av: Camilla me 3

Å vilket gulligt rum :)



En liten fråga...är det endast Imra som regerar där inne? Eller köper killarna att det är rosa?



2010-01-25 @ 21:06:47
Postat av: Millan

Åh, vad fint! Jag tyckte de rosa mattorna var jättefina!

2010-01-26 @ 20:39:14
URL: http://mullsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0