Vårtfräs

Vi satt häromkvällen och pratade om vilket det mest pinsamma man gjort är.
Jag som är en mycket skötsam individ som har för vana att tänka innan jag pratar kom inte på en enda grej faktiskt.
Men det gjorde Everttii. Jag nekade till allt.
Fast jag ska erkänna en grej som jag tyckte var mindre kul (bara för er,säg inget till nån)

Jag åkte till gymet och skulle köra ett pass bodypump. Jag var lite sen så jag skyndade in i omklädningsrummet och drog på mig träningskläderna. Passet hade redan dragit igång så jag log lite generat när jag snubblade in men skyndade mig att plocka ihop skivstång,matta och hantlar.
Sådär. Kom igång bra och det kändes faktiskt som om jag skulle överleva hela passet denna gång.
Då!
Jag råkade titta upp och noterade i spegeln att jag hade stans värstaste vårtfräs!
(av någon underlig anledning så går de bakre platserna åt väldigt fort) så jag hamnade såklart längst fam. Det var ju ingen endaste liten människa i denna lokal som kunde undvika att se dessa två som stirrade agressivt tillbaka på dom eftersom hela väggen var en enda gigantisk spegel!
Jag ville på allvar lägga mig ner och dö.
Jag kunde inte en enda sekund koncentrera mig på övningarna som skulle utföras,jag stod bara där och försökte komma på hur jag skulle ta mig därifrån.
Jag kanske kan låtsas att jag sätter vattnet i halsen och kvävs och därför måste gå?
Nä!
Jag var till o med beredd att släppa skivstången på foten så att jag i smärtans förskräckelse kunde springa  därifrån.
Jag stannade hela passet. Det var det längsta passet i hela mitt 24-åriga liv. (okej 28,men säg inget till barnen jag har tränat dom till att säga att mamma är 24)
Där ser man vad diande av fyra männskovalpar ställt till med. Jag var inte alls bitter på barnen när jag kom hem. Inte alls.

Kommentarer
Postat av: Lillen

ASG jag kan inte ens föreställa mig hur enormt pinigt det måste varit! Hahahaha. SSom tur är så är mina vårtor stora som tefat men plingar bara som små mini hmm ja mini nånting som knappt syns =D

Men efter jag ammat kommande 3 ungar (mohahaha) så lär jag inte ligga långt efter.

Jag ber om ursäkt i förväg och hoppas du fortfarande vill ha sällskap i veckan efter du kikat in på min blogg idag :-/ var tvungen! puss på dig snyggaste 4 barnsmamman i världen!

2010-01-18 @ 12:05:53
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Lillen

Förlåt 5 barnsmamman :D

2010-01-18 @ 12:06:11
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Camilla me 3

Men å vad pinit! Jag skulle dött...



Eller fejkat en host attack å sen ställt mig å vrålat att jag har gris sjukan s

2010-01-18 @ 15:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0