Ajm back!!!!!

HERE I AM ROCK YOU LIKE A HURRICANE lalalalala

Okej ,nu har jag i alla fall ett näsnarttarjagförbövelenlivetavmigomduinteuppdaterarbloggen-mail så nu är det dags....
Misströsta icke kära kamrater,jag är tillbaka!



Jaha,vad har hänt sen sist då.....inte mer än vanligt men några exempel skullle kunna vara:

Någon har lyckats mecka sönder kranen i badrummet....


Någon har ritat på varenda möbel i hela huset....och nej,färgen går inte bort....



Någon har även ritat på dockan...eller som någon uttryckte sig,mamma hon ville faktiskt sminka sig!



Mamman i huset ,dvs jag ,hade köpt en ny radio ............


Nu är inte jag ute efter att peka ut någon särsklid men om man inte visste bättre så skulle man nästan kunna tro att denna NÅGON är den här:



eller? 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

O my god vad jag längtat efter ett inlägg av dig!! hihi=)

Ja...hon är uppfinningsrik den söta varelsen..hihi ni kanske blir rika när hon uppfinner något riktigt stort sen? vem vet??

Kram!

2010-04-01 @ 00:49:00
Postat av: Camilla me 3

Äntligen har du uppdaterat! yes!!!



Låter som ni har fullt upp där hemma :) Det glädjer mig så ni inte somnar till ;)



Hur går det med femman?



Kram

2010-04-01 @ 07:59:25
Postat av: Lillemor

YEY! Finally!! Jag ser fram emot Imris som tonåring. kommer garva arschlet av mig. hahahaha. Sötnosen, schysst bild på dig med...

2010-04-01 @ 15:17:11
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0