Din tajta vaddå???!!

Jag och Evertti låg som varje kväll på golvet och gjorde ihärdiga armhävningar och 212 sitt ups var (läs satt som två deghögar i soffan och hörde inte varandra pga av allt chipsknastrande och smågodistuggande) och när vi pratade om att vara fit inför beach 2011 tyckte vi att det var dags att hämta läsken oxå. Nåja vi båda svor ju samtidigt på att bättra oss och vara i toppform lagom till värmeböljans härliga framfart. Evertii tittade lite skeptiskt på sin chokladfrossande fru varpå denne kändes sig manad till ett oerhört genomtänkt försvar:
- Va?! Vaddå? Du kommer ju ha världens läckraste fru ju! Klart jag kommer börja träna, tänk dig bara i sommar när jag ligger där på stranden och solar med min tajta fitta......Eh VA?? gastade Evertii innan jag hann längre. Med din tajta vaddå??!!! 

 Jag släppte blicken från chipspåsen när jag såg något som kravlade på golvet för att försöka hitta hakan som ramlat av. 
Hahahah jag menade såklart min tajta fitta kropp! Alltså jag ska vara fit till sommaren....hahah jag hyperventilerade samtidigt som jag försökte få  till någon sorts förklaring men Evertii var redan svårt traumatiserad av mitt uttalande (okej eller inte, han är rätt van vid suspekta uttalanden från undertecknad)
Så nu vet ni gott folk, gå förbi min baksida på egen risk i sommar, kan hända att jag ligger på altanen i solstolen iklädd min tajta.....fitta. :-)


Kommentarer
Postat av: Vivi

HAHAHA. Du är otrolig:) Skrattar så jag virder mig i magplågor.

2011-03-11 @ 19:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0